KOL-JA

V mý bosý hlavě se zase něco rodí...

24.08.2012 08:03

Moc se mi líbý extremní pojetí cyklistiky, obzvláště na silničním kole či krosce,proto pořádám cyklokrosy!

Od jara přemýšlím jak udělat něco jako mají jarní klasiky v Belgii, už mám vybráno asi 14 úseků s dlažbou v okrese.

Všechny pavé jsem si osobně projel,některý i v dešti jak se na klasiky patří a už jsem si je tak nějak poskládal jak by mohly jít po sobě.

Nejdelší dlažba měří skoro 8 km a pojede se dokonce dvakrát, je to bývalý vojenský prostor Lipník-Jiřice,další úseky jsou od 200 po 2500m.

Trasa by měla měřit mezi 130 -150 km záleží jak to namotám. Převýšení nebude nijak závratné,víc jak 700 metrů nenastoupáte.

Termínově to vidím na konec března či začátek dubna to je čas kdy každej honí objemy a i počasí má možnost z toho udělat klasiku jak se patří!

Jelikož to bude 0.ročník tak to chci pojmout jako hromadný trénink či vyjížďku nebo jak to nazvat,né závod! Max pojede před grupou motorka a auto!

Už jsme se domlovaly s DTV Dobrovice že nám udělají z téhle akce DVD (Kíťa se těší jak bude točit z motorky)

Z 0.ročníku chci nabrat poznatkya zkušenosti , pak se rozhodnu jak dál v dalším ročníku.

Start bude u mně v Jabkenicích na kostkách a cíl tak též!

Nebudem nikoho vyhlašovat ,bude to jen švih,ale každý obdrží něco na památku!

 

 

 


Vyhledávání

Kontakt

Jabkenice,85
Jabkenice
29445