KOL-JA

Lawi tour-Výsledky na stránkách UAC!

15.07.2011 23:45

Uf!  Další akce je za náma! Více méně pozitivní reakce mě přesvědčily že jsme vykročily správným směrem, až na ty výsledky a zdlouhavé vyhlašování, příště to budeme muset řešit přes čipy! Jenom sehnat někde těch 8-10 tisíc kč navíc!  Někomu se nelíby kostky,ale je to ůsek který se každému dostane pod kůži, a to je dobře! Před závodem na kostičky lidi nadávaly a po závodě mi přišly emaily že se těší příští rok opět na kostky a doufají že je nezruším! Věřte že za rok budou opět! Škoda že tu není víc kopců,ale ještě mám něco v rezervě. Nějaké to trápení mám už na příště připravené! Potěšila mě na první ročník celkem pěkná ůčast 196 závodníků,za což můžem poděkovat počasí i termínu v kterém nebylo moc kde závodit! .........Výsledky  najdete  na stránkách UAC! B.

Vyhledávání

Kontakt

Jabkenice,85
Jabkenice
29445