KOL-JA

KOL-JA zhodnocení 14.ročníku

28.04.2012 06:55

Tak teprve po týdnu jsem se dostal k tomu abych letošního Kolju trochu zhodnotil ředitelským pohledem! První nepříjemnost jsem zažil hned ráno když jsem se probudil, venku prší! Tak déšť jsem za svého ředitelování na Koljovi ještě neměl! Nu což jeden z vás mi onehdy řekl"Beny ty to máš nahoře tak ošéfovaný ,že i na cyklokros v prosinci budeš mít slunečno a teplo" a já tomu věřil! A počasí se v rámci možností umoudřilo 14st. polojasno,jen ten vítr mohl být menší!

Další věcí kterou mi udělalo pár vrásek byla zapomětlivost pekařů v Ledcích, měl jsem mít 20 velkých koláčů na což nějak pozapoměly. Museli jsme to řešit operativně a koupily 80malých a to jak jste někteří poznaly či nepoznaly bylo málo.

Na start se vás letos postavilo v časovce 92 kusů což je pomalu rekord (nejvíce 109) Jenom lituji že nepřijel obhájce z loňského roku Petr Novák ,ale plně ho nahradil letošní vítěz Karel Práger z Vinohradských šlapek! Mimochodem zrovna si tím nadělil dárek k 49 narozeninám. Trať 26km prolétl průměrem přes 44km/h v čase 0:34:43.

Po cylistické části následoval 3.ročník běhu KOL-JA. Tolik běžců jsem tu ještě neviděl, 54 se vás postavilo na startovní čáru! Proti loňsku jsme zvolily start a cíl v jednom místě a atraktivnost pro diváky zvýšily tím že jste oběhly okruh po hřišti při startu  i zpět při běhu do cíle. Okruh pro běžce měřil 10,5km a vedl lesní cestou směrem na Ledce a cestou zvanou Knížecí nazpátek do areálu Sokola Jabkenice. Obával jsem se aby se náhodou někdo neztratil. Den předem jsem si to dvakrák projížděl na kole, kontroloval značení a modlil se aby to někdo neukradl! Když jste všichni doběhli padl mi kámen ze srdce! Nejrychlejší byl opět jako v předchozích ročnících Jiří Miler z AC MB, ale oproti minulím ročníkům nedoběhl do cílového prostoru osamocen ale ve trojici i když s mírnímy rozestupy! Což značí že konkurence o Jabkenickém běhu ví a do budoucna se máme na co těšit!

I letos jsme vyhlašovaly nejodolnějšího univerzála,který absolvuje časovku a pak si dá i běh! Celkem se vás do dvojboje kolo-běžců přihlásilo 15. Nejrychlejší z vás byl Jaroslav Brynda z klubu Tristar Kučera. J.Brynda byl v časovce na celkovém 3.místě a v běhu dokončil celkově na 4. fleku.

Ještě se chci omluvit běžcům za zdržení při vyhlašování,vznikla nám tam menší chyba při zápisu do věkových kategorií. Ale už je vše v pořádku!

Ještě musím musím pokárat našeho hostinského že připravil málo párků,prý jste trpěly hlady! Příští rok se to nebude opakovat!

Trasy na příští rok zůstavají stejné nic se měnit nebude! Rád vás tu opět přivítám v roce 2013. A komu se tu líbí tak 18.srpna pořádáme terénní triatlon- Béďova Xterra. Přijďte pobejt! 

                                                                                  Zdar BENY

Vyhledávání

Kontakt

Jabkenice,85
Jabkenice
29445